HOLD

I FITNESS STUDIET TILBYDER VI ET BREDT UDVALG AF FORSKELLIGE TYPER HOLD OG HOLDTRÆNING

PULS/ STYRKE
PULS/ STYRKE
PULS/ STYRKE
På Puls/Styrke kombinerer vi styrketræning og konditionstræning. Det er en intensiv time, hvor du får trænet hele kroppen. Timen foregår i eget tempo, og alle kan derfor være med.
BOLD
BOLD
BOLD
Bold er en kombination af balance og styrketræning, og du får rørt alle muskelgrupper - herunder også lattermusklerne Der er plads til alle på holdet uanset om du er ung, gammel, nybegynder eller erfaren - det er sjovt for alle, og du vil kunne mærke bagefter, at du har givet den gas. Kom og prøv en time med Kim så bliver du bidt af det
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
Step er en sjov træningsform, hvor konditionen, forbrændingen og koordinationsevnen forbedres.
Step består af forskellige trin kombinationer som foregår på og ved siden af stepbænken. Step kan være lidt svært til at begynde med, men prøv det et par gange, så kommer det til at køre for dig.
YOGA
YOGA
YOGA
I Yoga arbejder vi med at forene og skabe harmoni mellem kroppen og sindet ved hjælp af forskellige åndedrætsteknikker og kropsstillinger. Timen afsluttes altid med afspænding, som giver ro i sindet og mulighed for at mærke kroppen og åndedrættet.
TABATA
TABATA
TABATA
Tabata er interval-træning. Skifter mellem forskellige øvelser i x antal sekunder/minutter
Eksempel: 20 sekunder på og 10 pause i 8 omgange
Du vil komme igennem alle muskler i kroppen med let til moderat høj puls
Energi fyldt time med fed stemning og smil på læben
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
METCON
METCON
METCON
Her stilles der 20-25 stationer op med fokus på at få pulsen op. Stationerne er delt op af puls øvelser og styrke øvelser, og her kan dukke lidt af hvert op! Vi arbejder i intervaller af 40 sekunders pause og 20 sekunders pausen, hvor der skal skiftes station og lige en hurtig tår vand.
ZUMBA
ZUMBA
ZUMBA
Zumba er altid en fest. Det handler om at have det sjovt, alt i mens vi forbrænder en masse kalorier. Vi garanterer dig at du kommer til svede, smile og går derfra med fornyet energi. Til alle nye plejer vi at sige, at man lige skal give det en 3 gange, før man begynder at få det maksimale ud af træningen. Du skal lige lære vores måde at undervise på, lære musikken og trinene at kender – herfra bliver det en ren fornøjelse for dig at træne og komme i form.
PILATES
PILATES
PILATES
Pilates er en træningsform, som fokuserer på at skabe en stærk og udholdende kropskerne via træning af ryg, mave og bækkenbund.
MAVE/BALLE/LÅR
MAVE/BALLE/LÅR
MAVE/BALLE/LÅR
Mave/Balle/Lår er timen for dig, som ønkser dig en flad mave og stramme baller. Vi garanterer, at du går fra holdet med sved på panden, et smil på læben og ømme baller.
BODYTONING
BODYTONING
BODYTONING
Træningen er for alle, da vi skalerer øvelserne eller finder alternativer, så man altid kan deltage, uanset niveau eller eventuelle skavanker.
Vi arbejder både med kropsvægt, vægtstænger og håndvægte. Vi laver forskellige træninger – så hver gang ikke er ens. Det kan være cirkel træning, lidt mere udfordrende work outs eller udfordringer Sus finder på. Man ved aldrig helt hvad der kommer til at ske. Men en ting er sikkert, det er sjovt og hårdt.
MAVE/RYG
MAVE/RYG
MAVE/RYG
Mave/Ryg er holdet for dig, som ønsker at styrke din core-muskulatur hurtigt og effektivt.
STRENGTH N' POWER
STRENGTH N' POWER
STRENGTH N' POWER
Her er altid garenteret sved på panden og et smil på læben! Vi leger med alle mulige forskellige træningsmetoder, hvor vi både tager noget fra metcon, tabata, crossfit og almindelig styrketræning. Vi holder et stort fokus på teknik, og rykker vores grænser en smule hver gang. Men husk på: det er helt op til en selv om man kører på med 180 km/t eller om man tager det stille og roligt!
BUTTATTACK
BUTTATTACK
BUTTATTACK
Her arbejder vi ud fra hver vores station med fokus at ramme Balle/lår fra alle vinkler. Her gives information om hvilke øvelser der skal laves, og hvilken teknik der hører til for at få bedst mulig kontakt, og så når vi så meget som muligt.
BIKE
BIKE
BIKE
Bike er en sjov og effektiv træningsform, hvor der er fokus på konditionen.
På Bike timerne er musikken i højsædet og timen vil følge musikken, som vil bestå af pop, rock, trance og techno.
Timen består af 3-4 blokke og vil indeholde både enkelttakt, mellemtempo, dobbelttakt og accelerationer.
Timen vil variere mellem tung kørsel, intervaller og tempo ture, så det overordnet tema på timen er power.