HOLD

I FITNESS STUDIET TILBYDER VI ET BREDT UDVALG AF FORSKELLIGE TYPER HOLD OG HOLDTRÆNING

PULS/ STYRKE
PULS/ STYRKE
PULS/ STYRKE
På Puls/Styrke kombinerer vi styrketræning og konditionstræning. Det er en intensiv time, hvor du får trænet hele kroppen. Timen foregår i eget tempo, og alle kan derfor være med.
BOLD
BOLD
BOLD
Bold er en kombination af balance og styrketræning, og du får rørt alle muskelgrupper - herunder også lattermusklerne Der er plads til alle på holdet uanset om du er ung, gammel, nybegynder eller erfaren - det er sjovt for alle, og du vil kunne mærke bagefter, at du har givet den gas. Kom og prøv en time med Kim så bliver du bidt af det
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
På Step/styrke er der plads til dig, uanset om du er nybegynder eller en erfaren holddeltager. Timen er delt op i to dele: En step-del efterfulgt af en styrke-del. På Step-delen har vi 3-4 blokke bestående af lette trinkombinationer. I styrkedelen fokuserer på tung styrketræning for de større muskelgrupper. På denne måde får vi både pulsen op, styrker kroppen og har det sjovt imens.
YOGA
YOGA
YOGA
I Yoga arbejder vi med at forene og skabe harmoni mellem kroppen og sindet ved hjælp af forskellige åndedrætsteknikker og kropsstillinger. Timen afsluttes altid med afspænding, som giver ro i sindet og mulighed for at mærke kroppen og åndedrættet.
TABATA
TABATA
TABATA
Tabata er interval-træning, som blandt andet forbedrer iltoptagelsen, fremmer dine præstationsevne og udholdenhed generelt og giver en utrolig høj efterforbrænding. Træningen består af intervaller af fire minutter, hvor der arbejdes i 20 sekunder efterfulgt af 10 sekunders pause.
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
METCON
METCON
METCON
MetCon er en forkortelse af begrebet ”Metabolic Conditioning”. MetCon er interval-træning, som giver optimal forbrænding og booster din efterforbrænding. Der arbejdes intensivt i 40 sekunder som bliver efterfulgt af 20 sekunders pause, inden der skiftes til næste øvelse.
ZUMBA
ZUMBA
ZUMBA
Zumba er en energifyldt, inspirerende og sjov motionsoplevelse. Zumba er en fest, hvor du danser til inspirerende latin-musik med pulserende rytmer – og det bedste af det hele: Du er garanteret sved på panden og et smil på læben
PILATES
PILATES
PILATES
Pilates er en træningsform, som fokuserer på at skabe en stærk og udholdende kropskerne via træning af ryg, mave og bækkenbund.
MAVE/BALLE/LÅR
MAVE/BALLE/LÅR
MAVE/BALLE/LÅR
Mave/Balle/Lår er timen for dig, som ønkser dig en flad mave og stramme baller. Vi garanterer, at du går fra holdet med sved på panden, et smil på læben og ømme baller.
BODYTONING
BODYTONING
BODYTONING
Body Toning er en time, der har fokus på at tone hele kroppen. Holdet er bygget op omkring styrkeøvelser af alle muskelgrupper med lav vægt og mange gentagelser. Du træner hermed din muskeludholdenhed, samt øger din forbrænding.
MAVE/RYG
MAVE/RYG
MAVE/RYG
Mave/Ryg er holdet for dig, som ønsker at styrke din core-muskulatur hurtigt og effektivt.