HOLD

I FITNESS STUDIET TILBYDER VI ET BREDT UDVALG AF FORSKELLIGE TYPER HOLD OG HOLDTRÆNING

Østergrave
BUTTATTACK
BUTTATTACK
BUTTATTACK
Her arbejder vi ud fra hver vores station med fokus at ramme Balle/lår fra alle vinkler. Her gives information om hvilke øvelser der skal laves, og hvilken teknik der hører til for at få bedst mulig kontakt, og så når vi så meget som muligt.
TABATA
TABATA
TABATA
Tabata er interval-træning. Skifter mellem forskellige øvelser i x antal sekunder/minutter
Eksempel: 20 sekunder på og 10 pause i 8 omgange
Du vil komme igennem alle muskler i kroppen med let til moderat høj puls
Energi fyldt time med fed stemning og smil på læben
MAVE/RYG
MAVE/RYG
MAVE/RYG
Mave/Ryg er holdet for dig, som ønsker at styrke din core-muskulatur hurtigt og effektivt.
CROSSDANCE
CROSSDANCE
CROSSDANCE
Vi kører timen efter det obligatoriske hjul, hvor vi har Dance, cardio styke og ballance. Det er ganske simple koreografier hvor alle kan være med.
BOKSNING
BOKSNING
BOKSNING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
STRENGHT N`POWER
STRENGHT N`POWER
STRENGHT N`POWER
Her er altid garenteret sved på panden og et smil på læben! Vi leger med alle mulige forskellige træningsmetoder, hvor vi både tager noget fra metcon, tabata, crossfit og almindelig styrketræning. Vi holder et stort fokus på teknik, og rykker vores grænser en smule hver gang. Men husk på: det er helt op til en selv om man kører på med 180 km/t eller om man tager det stille og roligt!
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
DANCEMIX
DANCEMIX
DANCEMIX
En time hvor vi danser til et mix af en masse forskellige stilarter, som fx salsa, cha cha cha, reaggaeton, dance, house, hip hop, girly - ALT KAN SKE! - det er kun fantasien der sætter grænser.
Det bliver en time med høj energi, livsglæde og en masse fede rytmer i alle mulige aspekter.
Alle trin vil blive bygget op, så alle kan være med. Der vil være fokus på teknik, høj energi og godt humør!
Der bliver lovet sved på panden og et smil på læben !
ZUMBA
ZUMBA
ZUMBA
Zumba er altid en fest. Det handler om at have det sjovt, alt i mens vi forbrænder en masse kalorier. Vi garanterer dig at du kommer til svede, smile og går derfra med fornyet energi. Til alle nye plejer vi at sige, at man lige skal give det en 3 gange, før man begynder at få det maksimale ud af træningen. Du skal lige lære vores måde at undervise på, lære musikken og trinene at kender – herfra bliver det en ren fornøjelse for dig at træne og komme i form.
ASHTANGA YOGA
ASHTANGA YOGA
ASHTANGA YOGA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
METCON
METCON
METCON
Her stilles der 20-25 stationer op med fokus på at få pulsen op. Stationerne er delt op af puls øvelser og styrke øvelser, og her kan dukke lidt af hvert op! Vi arbejder i intervaller af 40 sekunders pause og 20 sekunders pausen, hvor der skal skiftes station og lige en hurtig tår vand.
TONING
TONING
TONING
Træningen er for alle, da vi skalerer øvelserne eller finder alternativer, så man altid kan deltage, uanset niveau eller eventuelle skavanker.
Vi arbejder både med kropsvægt, vægtstænger og håndvægte. Vi laver forskellige træninger – så hver gang ikke er ens. Det kan være cirkel træning, lidt mere udfordrende work outs eller udfordringer Sus finder på. Man ved aldrig helt hvad der kommer til at ske. Men en ting er sikkert, det er sjovt og hårdt.
Haraldsvej
PILATES
PILATES
PILATES
Pilates er en træningsform, som fokuserer på at skabe en stærk og udholdende kropskerne via træning af ryg, mave og bækkenbund.
MAVE / BALLE / LÅR
MAVE / BALLE / LÅR
MAVE / BALLE / LÅR
Mave/Balle/Lår er timen for dig, som ønkser dig en flad mave og stramme baller. Vi garanterer, at du går fra holdet med sved på panden, et smil på læben og ømme baller.
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
STEP/STYRKE
Step er en sjov træningsform, hvor konditionen, forbrændingen og koordinationsevnen forbedres.
Step består af forskellige trin kombinationer som foregår på og ved siden af stepbænken. Step kan være lidt svært til at begynde med, men prøv det et par gange, så kommer det til at køre for dig.
BOKSNING
BOKSNING
BOKSNING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
FUNKTIONEL QUICK
FUNKTIONEL QUICK
FUNKTIONEL QUICK
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
MAVE/RYG
MAVE/RYG
MAVE/RYG
Mave/Ryg er holdet for dig, som ønsker at styrke din core-muskulatur hurtigt og effektivt.
TABATA
TABATA
TABATA
Tabata er interval-træning. Skifter mellem forskellige øvelser i x antal sekunder/minutter
Eksempel: 20 sekunder på og 10 pause i 8 omgange
Du vil komme igennem alle muskler i kroppen med let til moderat høj puls
Energi fyldt time med fed stemning og smil på læben
ZUMBA
ZUMBA
ZUMBA
Zumba er altid en fest. Det handler om at have det sjovt, alt i mens vi forbrænder en masse kalorier. Vi garanterer dig at du kommer til svede, smile og går derfra med fornyet energi. Til alle nye plejer vi at sige, at man lige skal give det en 3 gange, før man begynder at få det maksimale ud af træningen. Du skal lige lære vores måde at undervise på, lære musikken og trinene at kender – herfra bliver det en ren fornøjelse for dig at træne og komme i form.
CIRKELTRÆNING
CIRKELTRÆNING
CIRKELTRÆNING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
HIT FIT
HIT FIT
HIT FIT
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
ASHTANGA YOGA
ASHTANGA YOGA
ASHTANGA YOGA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
PULS OG STYRKE
PULS OG STYRKE
PULS OG STYRKE
Puls og styrke er en blanding af tabata og styrketræning.
Hård og intensiv træning hvor du virkelig kommer til at presse dig selv. En super time hvor Gittes gode humør holder dig i gang.
METCON CROSS
METCON CROSS
METCON CROSS
Høj puls med øvelser alle kan være med til
.Timen vil tage udgangspunkt i crossfit øvelser og workout’s
1 time med masser af sjov hvor du får arbejdet hele kroppen igennem
. Der vil være skiftende workout’s fra gang til gang. 
Åben dit sind for hvad livet bringer dig.
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
FUNKTIONEL STYRKE
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
MOBILITY
MOBILITY
MOBILITY
Udstrækning øvelser der vil hjælpe på din smidighed i hverdagen
Fif og gode råd til hvad du kan gøre for at slippe for kramper, og andre gener.
Ved bedre smidighed vil du være i stand til at forbedre både din teknik og øge i vægt.
Vestergrave
FUNKTIONEL
FUNKTIONEL
FUNKTIONEL
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
BIKE BASIS
BIKE BASIS
BIKE BASIS
Bike er en sjov og effektiv træningsform, hvor der er fokus på konditionen.
På Bike timerne er musikken i højsædet og timen vil følge musikken, som vil bestå af pop, rock, trance og techno.
Timen består af 3-4 blokke og vil indeholde både enkelttakt, mellemtempo, dobbelttakt og accelerationer.
Timen vil variere mellem tung kørsel, intervaller og tempo ture, så det overordnet tema på timen er power.
STRAM OP
STRAM OP
STRAM OP
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
BIKE ØVET
BIKE ØVET
BIKE ØVET
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
CORE
CORE
CORE
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
BODY PUMP
BODY PUMP
BODY PUMP
BODYPUMP er et 60 minutters program designet til at give din krop en all round træning med brug af vægte, vægtstang og stepbænk. Du bliver stærk, udholdende og defineret. Du bliver atletisk men ikke ”pumpet” - navnet til trods.
YOGA
YOGA
YOGA
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
GRIT STRENGTH
GRIT STRENGTH
GRIT STRENGHT
GRIT STRENGHT er HIIT (høj intens interval træning) træning. Vi tager udgangspunkt i de store muskelgrupper, vi bruger vægtstænger, skiver og vores kropsvægt, vi træner både styrke og puls.
Er du parat til sjov, effektiv og hård træning - der virker?
BODY COMBAT
BODY COMBAT
BODY COMBAT
Body Combat er træning med masser af kraft og energi, hvor du kan udleve dine kampsportsdrømme og ha’ det sjovt! Til inspirerende musik og med effektive teknikker fra karate, taekwondo, kung fu og muay thai udfordrer du din fantasimodstander.
CORE MED BOLD
CORE MED BOLD
CORE MED BOLD
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
BODY ATTACK
BODY ATTACK
BODY ATTACK
BodyAttack er også et Les Mills koncept med fastlagt svedig koreografi og musik. Holdet er en nyskabelse af High/Low Aerobic og giver dig sjov og effektiv pulstræning til fed musik. Holdet er for alle der elsker at træne hårdt til musik. God træning for knæ, hofte og ryg.
ZUMBA
ZUMBA
ZUMBA
Vi har altid en fest på vores Zumba hold. Det handler om at have det sjovt, alt i mens vi forbrænder en masse kalorier. Vi garanterer dig at du kommer til svede, smile og går derfra med fornyet energi.
Til alle nye plejer vi at sige, at man lige skal give det en 3 gange, før man begynder at få det maksimale ud af træningen. Du skal lige lære vores måde at undervise på, lære musikken og trinene at kender – herfra bliver det en ren fornøjelse for dig at træne og komme i form.
BODY STEP
BODY STEP
BODY STEP
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
FUNKTIONEL
FUNKTIONEL
FUNKTIONEL
Funktionel Styrke er styrketræning på hold. Her kommer du igennem alle kroppens muskler i en hård og effektiv time.
CIRKEL TRÆNING
CIRKEL TRÆNING
CIRKEL TRÆNING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
Cross Studiet

Side under udarbejdelse

CROSS
CROSS
CROSS
Crosstimen vil oftest være bygget op af en styrke-del, skill-del og Workout Of the Day. På den måde får du en allround crossfit træning på bare en time, få sved på panden og muligheden for at arbejde på at blive stærkere men også at få trænet dine svagheder. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.
SKI N´ BIKE
SKI N´ BIKE
SKI N´ BIKE
Ski ´n Bike: Super cardio træning der er bygget op af moduler på Thorax Skitræner og Indoor Bikes. Du arbejder typisk 2 - 8 minutter på en af maskinerne og skifter derefter. Højt tempo og god musik!
FAMILY CROSS
FAMILY CROSS
FAMILY CROSS
Family-cross er som ordet beskriver; crossfit træning med familien, her har du mulighed for at få en sjov og udfordrende træning sammen med dine børn, der er højt humør og masser af bevægelse og høj puls. Mindste alder for børn på disse hold er 6 år.
VÆGTLØFTNING BASIC
VÆGTLØFTNING BASIC
VÆGTLØFTNING BASIC
På vægtløftningstimerne vil du blive instrueret i at kunne udføre løftene Snatch og Clean & Jerk der ofte indgår i crossfit.workouts. Timen fokuserer på teknik og har fokus på at du skal blive godt bekendt med løftene. Der vil være fokus på et af løftene fra time til time. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.
INTRO CROSS
INTRO CROSS
INTRO CROSS
Denne time er for dig der er helt ny indenfor Crossfit, men også for den erfarne crossfitter der har lysten til at arbejde med sin teknik i fællesskab med andre. Her bliver der lagt vægt teknikken, og arbejdet grundigt med basisøvelserne, så du får et godt kendskab til disse, og gode forudsætninger for at komme godt i gang med crossfit. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.
METCON
METCON
METCON
MetCon holdet er et hold hvor du er garanteret en god omgang puls-træning og sved på panden. Timen vil oftest være bygget op som stationstræning med lette vægte og fx løb og roning. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring Styrke: Styrketimen har fokus på at blive stærkere og arbejde med de 3 løft inden for styrkeløft; squat, dødløft og bænkpres. Der vil også blive mulighed for at arbejde med forskellige former for pres- og træk-variationer. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.
TEAM CROSS
TEAM CROSS
TEAM CROSS
På team-cross vil der ofte være stykket en længerevarende workout sammen i hold af 2, 3 eller 4. Du behøver ikke at have en makker inden du kommer på timen, der er altid 1 eller 2 at teame op med. Der bliver ikke brugt meget tid på gennemgang af øvelserne så det er en fordel at have deltaget på almindelig cross-hold inden.
HERO WOD
HERO WOD
HERO WOD
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
STYRKE
STYRKE
STYRKE
Styrketimen har fokus på at blive stærkere og arbejde med de 3 løft inden for styrkeløft; squat, dødløft og bænkpres. Der vil også blive mulighed for at arbejde med forskellige former for pres- og træk-variationer. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.
MOBILITY CROSS
MOBILITY CROSS
MOBILITY CROSS
På mobilitytimen arbejder vi med mobilitet af kroppen, dette er med til at styrke teknikken i forskellige løft og kunne bevæge dig frit. Fokus vil variere fra gang til gang. Timen er for alle, uanset niveau og erfaring.